Hawaii - miss my family

Hej på er, måndag morgon hos er nu, hoppas alla haft en fin helg :) Idag så har det regnat hela dagen. Japp riktigt ösregnat faktiskt, inte så kul kan man tycka.. men jag har faktiskt fått annar uträttat idag. Åkt till ett stort köpcenter tex, som hade sjukt mycket affärer! Tänk er Tuna Park gånger 3!! Men jag gick faktiskt inte banana där i alla affärer! Köpte bara lite nödvändiga saker! dock inget paraply vilket skulle behövts. Annars så har jag även tvättat idag, behövdes kan jag lova! första gången jag tvättade sen jag åkte hemmifrån faktiskt.. men nu är de gjort och vi har tvätt hänger lite här och var, och det luktar nytrvättat i hela rummet! Imorgon börjar skolan igen, och jag hoppas denna vecka kommer va grym. Det lutar åt att vi ska simma med delfiner på fredag, hur awsome är inte det? Förövrigt så har jag saknat min familj väldigt mycket idag. regnet fick mig nog att längta hem, eller något. nu ska jag sova iallafall och hoppas på lite mindre regn imorgon! Jag vill önska alla en bra start på denna vecka :) Godnatt
 
Här är sköldpaddan jag såg igår föresten! haha vet alla om att vi hade en sköldpadda hemma när jag var mindre? Hon hette slarva!
Nu på kvällen så lagade vi middag och delade på en flaksa vin till maten.. Ups säg inget, vin får vi inte dricka här på området!!
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag saknar dig<3

Svar: och jag dig min fina syster <3
Sanna Eriksson

2013-03-11 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0