Hawaii - its getting hot

Åh herre buddah vad det har varit varmt idag! Sanna "svetlana" Eriksson, det är jag det! Idag var det dags för skola igen då, känns faktiskt inte jätte hårt att  gå i skolan 4 timmar 4 dagar i veckan, nått som är jobbigt däremot att alla bussar här har världens AC så man fryser arslet av sig varje bussresa, det är inte en behaglig kyla nånstans. Efter skolan idag iallafall så la jag mig vid poolen ett tag, haha japp jag är sol kåt och låter ingen tid gå till spillo. Sen gick vi till en park här och spelade brännboll. Eller nån dansk veration på brännboll som var lite knäpp, jag har fortfarande inte luskat ut hur man vann, om nått lag ens vann? Haha jaja det spelar väll ingen jätte stor roll, huvudsaken var att vi hade kul, oj vad klyshigt det lät! Sen nu på kvällen har jag pluggat lite, jag är ju ändå här för att gå i skolan, nu ska ja sova tidigt hade jag tänkt, jag är förbaskat trött här alltså, jag som vanligtvis inte brukar ha nått problem med att gå upp tidigt, känner mig inte alls pigg och utvilad när kl ringer på morgonen!! SÅ godnatt på er, jag hoppas på en lika fin dag imorgon så jag kan ligga ute i solen och glassa lite mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0