Hawaii - i belive i can fly

Dagen idag har inte skillt sig så mycket från igår faktiskt! Vi var i skolan på förmiddagen, och hör och häpna jag hittade dit! Det var ju absolut inte så att jag följde efter alla andra bara.. nej absolut inte! Efter skolan idag så gick vi till parekn igen och gjorde lite läxa och solade. Så skönt! skypat med mammsen idag har jag gjort också.. kan ni fatta att jag vart borta i snart 3 veckor? Det är ändå rätt så länge att va ifrån ens mami och papi.. men tänk vad myckte jag hunnit göra på dom snar6t 3 veckorna! Jag blir typ helt chockad när jag går tillbaka och kollar på bildern från våran rundtur att jag faktiskt vart med om allt det där.. AWSOME!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0