hawaii hejdåmiddag

Gpdmorgon bloggisen, och godkväll till alla er därhemma! Det är fredag igen och veckoslut och vi vill bara.. FACKA UR! Haha ne men påriktigt, är det många av er därhemma som festar till det idag? Det kommer det förmodligen vara här den här helgen, eftersom Amerikanerna firar påsk nu. Jag har nu blivit själv här, då alla andra åkt iväg på sina resor, så mina planer för dagen är att sola och bada! Igår så hade jag och min rumkompis Emma en liten avskedsmiddag. Riktigt mysigt, drack lite drinkar och så! Hon kommer att komma hem om en vecka igen. Annars har jag inte så mycket att säga, nu måste ja ner till poolen!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Söta ni är <3 Kramizzz

Svar: <3
Sanna Eriksson

2013-03-22 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0