Hawaii - Hamauna bay

Hej bloggisen, idag har jag spenderar dagen på ett underbart och helt fantastiskt fint ställe. Vi åkte ett gäng till Hamauna Bay, det är en strand som har massa korallrev. Så när man snorklar så kan man se massa med fina fiskar och det ligger typ precis på stranden! SÅ himla coolt, det här var första gången ever som jag snorklat i vattnet, och sett fiskar på sånt nära håll så ja va lite feg och vågade mig inte ut så långt. Men många coola fiskar såg jag och det var så himla coolt! Det var verkligen som en helt ny värld under vattnet. SÅ DIT ska ja defenetift igen, men den gången våga simmla längre ut och kolla på mer fiskar. Det är också vanligt att man ser sködpaddor, hur kul skulle inte det vara liksom? Jag har efter det här också beslutat att jag SKA ta dykarcertifikat! Det är ett måste! Stranden i sig var ockås himla underbar. Lite lugnare än den här, och verkligen ett prakt exemplar på en "Hawaii strand"! Nu på kvällen så grilade vi i parken. Mysigt, men det började blåsa lite så det blev lite kallt så jag gick hem. Jag är också rätt trött efter dagen, att vara ledig och bara dega på stranden tar på en krafter! Haha konstigt nog..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0