Hawaii - hakuna matata

Halloj, sitter här och lyssnar på lejonkungen, min roomie är lite svag för disney! Tidigare idag gjorde vi hemmagjord pizza på tortilla bröd, mycket gott faktiskt, måste erkänna att jag och Emma är himla bra kockar faktiskt! Innan det så var jag på stranden, så himla underbart, skönt och fantastiskt fint väder. Nått som skiljer sig något från alla andra dagar är att jag hängt med med de danska folket idag mycket mer! Det har vart kul, dom går ju faktiskt att umgås med också faktiskt!! Innan det var jag i skolan som vanligt, sista skoldagen denna vecka. Vi kollade på nån film om när Hawaii blev av med sin självständighet, faktiskt en himla rörande historia. Och innan det så var helt klart dagens höjdpunkt!! Jag skypade med min älskade, bästa och fina storasyster!! Och som jag saknar henne! Hon är så himla bra min syster <3 Nu ska jag snart lägga mig här, och en ny ledig dag vankas imorgon! Delfinsimmandet är dock flyttat till söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Stolt jag blir över dig Sanna panna :) öva nu riktigt mycket på danskan nu när din kära vän snart flyttar dit :) ha de fint <3

Svar: haha ja jag måste ju kunna det när du skaffat dig en liten pojke som är dansk :D <3
Sanna Eriksson

2013-03-17 @ 00:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0