hawaii - first day

Min dag har vart helt fantastisk faktiskt, nästintill helt perfekt. Ok nu ska jag inte överdriva här, mina dagar är inte alltid såhär toppen som jag beskriver dom, men faktiskt så är det helt underbart här! Vi tillbringade hela dagen på spranden, så skönt att få sola och bada!:D Solen brände på riktigt rejält men det känns som jag inte fått nån färg alls idag, kan det vara för att jag maxade med solkräm hela dagen kanske? haha bättre det än att bränna sig iallafall, vilket min roomie nämligen råkat gjort... väldigt mycket! Numera ska jag kalla henne kräftan! Sedan så nu ikväll har vi gått runt i butiker, införskaffade mig min 8e bikini på victoria secret, love den.. men den får ni se när jag blivit brunare! Sen så åt vi på en jätte mysig restaurang med nästan bara massa manliga servitörer.. love it! Imorgon ska vi gå nån bergstur så nu måste jag sova för vi ska samlas redan kl 8! Hoppas ni har det bra där hemma.. i snön och kylan :D 
 
På mig hade jag min nyinköpta klänning som jag älskar alot!!!
Känner mig som en riktig prinsessa i den!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0