hawaii - choklad

Hejsan, har inte så mycket att säga idag faktiskt. Inte en av mina bästa dagar idag! Dagen började bra iallafall med samtal med min kära syster! Sen har jag vart i skolan, lärt mig hula-dans, vilket var kul men inte rätt dag att lära sig det på, sen har jag solat, vart ute en sväng i det underbara vädret och sen bara vart hemma. Valde att inte följa med gruppen idag då de ska iväg och äta, ville hellst bara vara för mig själv. Då jag inte har så mycket annat roligt att dela med mig av kan jag dela med mig av ett gott tips. Kommer ni ihåg att jag har skrivit om att frysa banan? Om inte så gör det nu, går att använda till allt.. i detta fallet en chokladglass, fast mycket godare och mycket nyttigare!! Eller vem bryr sig om det föresten, vi säger bara en godare chokladglass! Det ända du gör är att mixa fryst banan med kakao. Super enkelt och gott, jag åt min med lite frysta hallon till! Hoppas ni därhemma haft en bättre dag än mig iallafalll!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0