Hawaii - beautiful day

Hejsan på er, och Glad påsk! Eller påsk är det ju inte först på lördag då, men glad påskledighet då!! Hoppas alla har en mysig påsk med nära och kära, jag kommer ju inte kunna fira denna högtid med familjen vilket känns lite tråkigt! Men det känns också så typiskt mig!! om jag inte är borta på vift, så jobbar jag! Dagen idag då, har vart helt underbar fint väder i princip hela dagen med klarblå himmel.. dock så har det regnat några stänk idag.. vartifrån kom det regnet liksom? Det var inga moln i närheten! haha skumt väder or what!? Började iallafall dagen vid poolen, och fortsatte den på stranden. Kvällen slutade däremot sämre, så dåligt det kan bli närmare bestämt.. Ett rejält baksteg, och jag är så besviken på mig själv och vad jag kan göra. Jag fick iallafall se solnedgången nu på kvällen vilket var en äldigt fin syn.. synd bara att jag inte var så mottaglig att glädjas av denna fina syn. Nej stryk ett sträck över den här kvällen och hoppas på en toppen dag imorgon! 
 
 
Såg en väldigt stor och fin sköldpadda idag vid stranden
När ja gick ut och gick så var det en regnbåge åt ena hållet, och solnedgång åt andra!
 

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Vi stryker ett streck över denna dag <3 Ny tag i morgon =)Kramizzz

Svar: <3
Sanna Eriksson

2013-03-29 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0