hawaii - beach

Ja ni kanske kan gissa er till vad jag har gjort idag, stranden såklart! Som sagt så älskar jag stranden och skulle kunna tillbringa resten av mitt liv på en strand, om stranden har en toalett dvs, annars kan det bli jobbigt! Vädret har varit fint idag med och jag njuter så mycket jag kan. Men nu när man börjar slappna av efter de intensiva veckorna kommer även ens mående ifatt en.. Och man börjar känna efter..Och man börjar inse vad folk pratat om att den här resan inte kommer vara lätt som en plätt. Hur som hällst så var det lite om hur jag mår.. nu på kvällen så gick vi lite på stan, det är så himla fintt här på kvällana, dom tänder upp hela staden med facklor typ! och idag hade dom även nån kinesisk karndeval. Det var fint men den höll dom på att göra så ja sket på mig med världens fyrverkeri.. jag trodde att det var åska, och för de som missat det så är jag rätt så jätte rädd för det. Imorgon börjar skolan, spännande att börja skolan igen liksom.. godnatt på er, och wish me luck:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0