hawaii - at the beach

ALOHA! jag bara älskar att säga det, aloha! Man går typ och säger det till varenda en här.. alla är så snälla och fridfulla.. typ! haha idag har vi haft en heldag på stranden kan man säga.. Var nere på stranden vid halv 10 tiden och låg där och glassade hela dagen,  påtal om glass.. ska jag kanske ta mig en glass i solen här nån dag? Hur som hällst så älskar jag att vara på stranden och steka! Idag kom det upp en säl på stranden också som tydligen också tyckte om att ligga och steka i solen.. det var rätt coolt faktiskt! Sen så hade vi bbq på stranden på kvällen med hela gruppen. Mycket trevligt var det. Nu är de andra och dricker lite öl och sånt, men min sovklocka  har redan börjar ringa och sängen väntar. Måste ju vara pigg så ja kan upp till stranden imorgon igen :D
Får ju inte glömma dagens höjdpunkt.. Frukost daten med min kära familj där hemma! ni är bäst❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0