hawaii - 1 månad

Kan ni fatta att jag redan varit borta 1 månad? Helt sjukt! 1 / 3 av resan har redan gått och det återstår bara 2 månader! Ok när man säger så så låter det ändå rätt lugnt, men inte när man tänker på hur fort den här månaden har gått! Idag iallafall så började dagen med massa sol vid poolen. Sedan gick vi vidare mot nån park här och det började blåsa som fan, så ja gick tillbaka till poolen och låg där ett tag, men sen kände  jag för en liten promenad så sagt och gjort! Är ju så otroligt fint att bara gåomkring och kolla på allt vackert som finns här, ikväll så har jag pluggat lite och annars tagit det lugnt. Trött som satan är jag nu och somnar nog gott inatt. Annars så har det här varit en av mina "dåliga" dagar. Började toppen, men jag vet inte.. man kan ju som sagt inte må på topp jämt, men nu så känns det bättre! Imorgon tidligt så ska jag lära mig surfa.. eller ialalfall testa på så de ska bli coolt!
 
haha som ni förstår så är ju inte alla bilder bra som jag har på datorn
Här tex på lite "flopp" bilder från igår! 
så snygg så ja döör! haha

Kommentarer
Postat av: Ida Lööw

Ååh du ser ut att ha det underbart sanna! Du får det att kittla i min rese-gen! :D

Svar: Haha tack! Ja det här är nått som jag tycker alla borde göra :D
Sanna Eriksson

2013-03-16 @ 13:10:33
Postat av: Mammis

Det ska bli kul att se dom bilderna =)Kan tänka mig att surfing är svårt o det kan göra ont om man hamnar fel....Ha det så bra stumpan <3 Kram

Svar: Jag hamnade som tur var inte fel!! Saknar er <3
Sanna Eriksson

2013-03-17 @ 07:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0