Norge - walk that walk

Åh denna underbara dag bara fortsätter. Vart jag skulle gå idag var inte bestämt, jag har inte så många nya ställen mer att gå på här! Så då bestämde jag mig för att gå tillbaka till Løsta, det var inte så fint väder när jag var där förra gången så då passade jag på att gå dit när de va fint väder med. Och jag måste ju säga att det är helt fantastiskt, jag kan nog aldrig sluta facineras av detta ställa alltså. FINASTE. PLATSEN. ALLA. KATEGORIER!!
 
Nu har jag ätit lunch, med ännu mera smultron, mums! Ska snart kila ner mot jobbet. Det kommer bli en bra kväll, det känner jag på mig.. jag är glad och då är alla andra glada... ok så kanske det inte alls är men man kunde ju hoppas iallafall :)
 
hänger med lite lamm gör jag också...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hejsan gumman !!!Vilka harliga bilder <3 vi har det bra har i grekland,lite pustigt ar det!!!Snart ar vi hos dig <3 Ma sa gott!!!KRAMIZZZ <3

Svar: Åh hej mamma! SÅ kul att höra från dig!! Ja snart är ni här! LÄNGATR!!!! Njut er sista vecka i Grekland!!!! PUSSS ÄLSKAR ER<3<3<3
Sanna Eriksson

2013-07-01 @ 18:44:41
Postat av: Sofia

Haha du vet väll att det inte är ett lam på bilden det är en get🐐😊👍 eller jag tror att dem kallas shilling😊

Svar: haha du borde kolla fakta innan du skriver nått.. jag googlade shilling och då kom massa bilder på mynt!!! haha
Sanna Eriksson

2013-07-02 @ 06:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0