Norge - my room

Godförmiddag på er alla! Hoppas allt är bra med er. Den här helgen verkar vara en helg i både träningens och festandes tecken.. här i Geiranger är det det årliga Dalsnibba run, då man antingen ska gå, springa eller cykla upp till dalsnibba som är 1500 meter över havet. Hemma är det å-varvet och så är det ju summerburst också. Här var det fredgasdisco i vanlig ordning igår, jag jobbade som vanligt, och vaknade upp pigg och fräch idag! Fint väder har vi också så ja både har gått, gjort lite styrka, strechat och ätit frukost ute i solen. Ibland kan man inte klaga, jag börjar inte först 4 idag, så ja funderar på att gå ut en sväng till i det fina vädret innan jag börjar. Jag kom försesten på att ni inte fått sätt mitt rum än, så nu när det är nystädat så kan jag passa på att visa det. Jag trivs faktikst bra här, men om jag saknar min lägenhet därhemma!!! Min fina lilla lilla älskade lägenhet<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Fint du har gumman!!!Man får göra det bästa av vad man har till att få hemtrevligt!Du har lyckas bra <3 Kram

Svar: tack mami<3<3<3 love you<3
Sanna Eriksson

2013-06-15 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0