NORGE - mami och papi <3

Idag åker kära mamma och pappa till Grekland i 2 veckor. Och jag måste erkänna att jag kommer sakna dom väldigt mycket! Jag om nån är väldigt hemma / familje-kär.. det kanske är svårt att tro när jag far och flänger som jag gör.. Men jag pratar med dom typ hela tiden, och nu kommer jag inte kunna göra det på så länge! men jag får försöka tänka possetivt, att när dom kommer tillbaka är dom här på nolltid! Snart är det bara 2 veckor kvar! 
 
Sånna här dagar när man känner sig lite halv nere, så kommer plötsligt alla tankar påengång. Ibland önskar jag att  jag bara kunde stänka av mitt huvud. Man märker väldigt tydligt när jag är så, för när jag är ute och går så går och går jag bara och heltplötsligt har 1 timme gått. Och jag vet egentligen inte vad jag gjort på den timmen, ibland känner jag mig lite övermänsklig faktiskt, som att jag bara kan gå och gå och gå.. det finns liksom inge stopp på mig, jag har energin till att springa ett marathon lopp.. och sen ett till.. om ni förstår!Konstig känlsa! Svammel svammel såhär på morgonkvisten.. vet nog inte riktigt själv vad jag känner just nu faktiskt.. Jag vill hur som hälllst bara önsla min mamma och pappa en BRA SEMESTER!!! snart ses vi <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vi kommer sakna dig med <3 Men vi är snart hos dig <3 Kramizzzz

Svar: JAAA<3
Sanna Eriksson

2013-06-25 @ 10:37:06
Postat av: Syster

Jag kommer ju också och hälsar på snart❤ jag finns hemma om du vill prata😊saknar dig massor😢😘

Svar: jag vet kära du!!! saknar dig så mycket<3<3
Sanna Eriksson

2013-06-25 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0