Norge - can't get enough

Hallå vänner! Dagen igår var sinnes på många sätt. Det var sinnes-bra väder, det var sinnes-mycket folk på resturangen, och jag var sinnes-glad.. mesta dels iallafall! De flesta andra var iallafall sinnes-glada så då blir jag glad! När jag var ute på min promenad i det fina vädret blev jag inringd tidigare till jobbet, stressa hem duscha fixamat och allt det där och springa ner till jobbet, väl där fick jag inte sitta en endaste gång tills jag slutade kl 1 på natten. Men inte klagade jag inte, det var kul på jobbet och alla var glada, de flesta hade ju bestigit dalsnibba, och vädret hade vart undebart så alla var super nöjda och glada.. även jag! Men jag har insett att jag inte riktigt är den gamla vanliga Sanna än, inte den jag brukar vara och inte den jag vill vara. Jag har blivit begränsad till en viss del, vilket stör mig ibland, och får mig att känna att jag inte räcker till. Jag försöker göra rätt, och göra det som är det bästa för mig, men ändå känns det som jag gör fel. Nåväl, det är väll bara nått jag får lära mig att leva med trotsallt, det här kanske inte alls är ett problem för andra människor vem vet..
 
Nej nu vet ni vad.. nu ska ja ut promenad igen, ni kanske har märkt att jag inte kan få nog av det här? Jag börjar inte först kl 6 ikväll så jag har massor att timmar att slå ihäl, och det gör man bäst ute i friska luften. Haha man kan nog nästan säga att gå här är som min drog! I just love it...
 
Jag på min promenad i morse, glad som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0