Norge - ännu en tur

Alltså jag kan inte förstå att jag har varit här inte bara en.. utan två sommrar tidigare.. men aldrig gått till dom här vackra platserna som jag nu plöjer igenom. Min tanke var idag att jag skulle gå mot homlong och sen vidare lite längre, väldär inser jag att "ah, homlong seatra är inte så långt" så dit gick jag.. nog var det längre än jag trodde allt så lite mer än 3 timmar senare stapplade jag in igen, väldigt svettig! Men såå  kul det var och väldigt väldigt vackert! Nu har jag fått i mig lite lunch och jag är taggad för att jobba. Ikväll har vi branshe kväll så ja jobbar till 3 nångång, men imorgon är jag fri. Funderar på en topp tur då, min första isåfall, bara vädret är ok! Här kommer lite bilder från dagen :)
 
min slutstation, med vattenfallet sju systrar i bakgrunden!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0