Norge - aldrig sur

Hoho, börjar 5 idag så vid det här laget vet ni ju vad det innebär.. GÅ PÅ TUR!! Idag så bestämde jag mig för att gå till Grinddalssätra. Sagt och gjort, dit gick jag.. men jag vill mer kalla det för GRODdalssätra, för så många och stora groder jag sett idag har jag nog aldrig sett förut. Hoppade högt varje gång jag såg dom. Men det var en väldigt fin tur, 820 meter över havet. Jag får verkligen aldrig nog av det här, vill bara gå mer och mer och mer!
 
Jag känner mig glad idag, jag ska jobba på olebuda!! gillar ändå det mer än cafet fakiskt.. igår så både fick jag en paket från min älskade syster, som jag saknar så mycket.. och skypade med henne. Jag fick mitt paket som jag skickat efter igår, ett stort paket med kokosolja, namnam så nu är det inte mycket som kan få mig på dåligt humör känner jag. Jobbar hela kvällen ikväll, fredagsdisco ikväll så det blir till inatt. Imorgon så börjar jag inte  först 5 då häller, så då får vi se vart jag går innan...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0