yeah my friends they are so beautiful

Något som näms för dåligt här i min blogg är mina vänner! Jag har sån otroligt tur över att ha så fina vänner som jag har.. Jag vet att ni finns där för mig och stöttar mig igenom svårigheter! Det dyker upp vissa stunder i livet då ens vänskap sätts på prövning, och vid sånna tillfällen ser man tydligt vilka som är ens riktiga vänner och inte. Att ha riktiga vänner är himla viktigt som ger dig lite extra energi när det behövs. En riktig vän ska inte behöva fråga hur du mår, utan se på dig att nått är fel. Hursomhällst så älskar jag mina vänner, tack för att ni finns där ♥
SURROUND YOURSELF ONLY WITH PEOPLE
WHO ARE GOING TO LIFT YOU HIGHER

Kommentarer
Postat av: Johanna❤

Du betyder mycket för mig❤

Svar: och du för mig<3
Sanna Eriksson

2013-01-29 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0