These will be the years

Då är första dagen på det nya året snart slut, och vad har jag då gjort? Enda jag egentligen fått uträttat var att baka lite fröknäcken, annars har jag bara funderat, spekulerat och analyserat med mig själv. Nytt år nya möjligheter.. Jag ser fram emot detta år, då jag redan nu ser en vändning. Året kommer innebära stora förändringar, inte minst min resa till Hawaii som nu helt plötsligt står och knackar på dörren.. Den resan kommer om man bortser från ge mig sån stor erfarenhet också innebära annat. Annat som i en slags utväg, och jag vet att det inte alltid kommer vara lätt. Att åka hemifrån är en stor utmaning och även fast jag vet att jag kommer trivas där och "have the time of my life" så att säga så kommer jag även få kämpa, och stå ut med motgångar. Men det är inte resan i sig som jag är rädd för, utan mer resan dit.. Nej nu ska jag försöka sova, det märks att jag vart ledig idag va? alltid den grubblande Sanna kommer fram då.. Nåväl, jag ville bara in och önska alla en god fortsättning, och hoppas ni får ett toppen år, och att ni är lika taggade som jag på förändringar! Nu kör vi 2013!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0