♡ GRATTIS BIG SIS ♡

 
Idag för ett år sen föddes en av världens mest underbara och absolut bästa personer. Jag kan inte med ord utrycka mig om hur mycket du betyder för mig och min kärlek till dig är obeskrivbar.
Jag är så otroligt stolt att ha dig som till min syster och finns här för dig i alla lägen. Jag vet att jag inte alltid visar det, och vi har haft våra upp och nergångar, men det kallas syskonkärlek och det om nått har knytit våra band hårdare. Du är en sån fantastisk person på många sätt och jag älskar dig av hela mitt hjärta! 
Grattis på födelsedagen kära du ♡

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Vill du ha 50 foton framkallade helt gratis? Det enda du behöver göra är att kommentera din mailadress i mitt senaste inlägg, så skickar jag en inbjudan till dig via photobox :-)

Ha en fin dag!

2013-01-10 @ 17:25:36
URL: http://jenniferl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0