We were born to break the doors down, Fighting till the end

Måndag idag, vilket betyder att veckan är här, veckan som jag kommer sätta mig på ett plan som tar mig till andra sidan jordklotet, bort ifrån min familj och min trygghet här hemma. Jag kommer mer eller mindre få klara mig på egenhand, och jag i mitt tillstånd nu är rent utsagt livrädd för vad jag har att vänta mig, även om jag inte befunnit mig i detta tillstånd hade vart vettskrämd. Men jag ska ge allt, och kämpa ännu hårdare för att göra den här resan till det den faktiskt är, min livs resa! Förbredde mig lite i helgen på spa med mamma, syrran och min gudmor. väldigt välbehövligt och avkopplande tack alla som finns där, ni betyder ♥
jag, jag, jag, syrran och min alldeles nya iphone på spat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0