Vegas baby

Jag tänkte bara säga att jag är framme i vegas nu och resan har gått bra! Ligger nu nyducshad i sängen och om det är skönt!! Våningssängarna på hostlet i new york har nu bytts ut mot egen 140 säng och toa på rummet! Jag måste bara säga LAS VEGAS!! Jag tror jag precis har dött helt-jävla-förvånad-finner-inga-ord döden! Eller nej jag är död.. Och befinner mig i himlen! Alla som vart i vegas har pratat om hur fantastiskt det vart, och man ba.. Ja men hur jävla fantastisk kan en stad vara egentligen.. Men DET ÄR DEN! Den måste upplevas!! Jag hinner inte lägga ut så mycket bilder idag, vi vandrade omkring i central park i dag på dagen och så vackert den är! Och stor!! A som ni märker är jag helt utan ord, imorgon ska vi upp tidigt som satan för att åka till Grand canion, allmänbildad som jag är så har jag inte den blekaste vad det är men de är nog ballt!! Förresten vad tror ni det första man möttes av när man steg av planet här i vegas??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0