New york - first day

Hej alla därhemma! och hej alla som inte är hemma också för den delen.. Nu har jag varit min första dagen i New York och om jag är trött!!? Hemma är kl nu ca 3 på natten så det är ju inte så konstigt. Vi kom fram sen igår kväll.. Typ vid 10 lokal tid, vilket betyder typ 4 på natten svensk tid, så vi somnade ganska påengång. Uppe i tid imorse, ingen tid fick gå tillspillo på våran fullspäckade dag. New York, vilken stad! Wow säger jag bara så mycket vi har fått sett idag.. En av världens största kyrkor ( tror jag ), Frihetsgudinnan, central park, stått högst upp på Rock feller och massa mer! Nu har vi kommit tillbaka till hotellet och alla är sjukt trötta efter dagen. Imorgon väntas en "sex and the city" tur! Spännande! Kallt som tusan är det här i New York, och även fast jag inte vill lämna det här stället längtar jag lite till på tisdag då vi flyger till Las Vegas och får äntligen lite värme:D
Fatta att vi på den näst sista bilden står högst uppe på byggnaden på den sista bilden!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0