NEW YORK - third day

Jag säger bara det.. WOW!! New York slutar aldrig att förvåna, dagen idag har varit så himla bra! Man vill nästan nypa sig i armen och se fall man vaknar för så fucking awsome är det här. Vädret idag har bjudit på strålande sol, fortfarand kyligt men vårkänslorna kom fram ändå. Hela dagen idag har vi gått omkring och shoppat shoppat och shoppat.. äh ok så mycket har jag faktiskt inte shoppat, måste ju tänka på övervikten! Men återigen NY vilken stad! Vilket utbud och vilka priser!! Införskaffade mig ett par converse idag för 200-lappen, snygga toppar, victoria secret underkläder för typ inga pengar alls!! Som hittat. Maten är också förjävla god, startade dagen med frukost på starbucks ( jag ♥ starbucks ) fortsatte med lunch på vapiano och sen middag på nått sälle där servispersonalen sjöng! Nu ligger jag i sängen och längtar till imorgon.. LAS VEGAS here I come!:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0