Los Angeles - universal studios

Jag säger bara WOW! Universal studios var mycket coolare, roligare och grymmare än vad jag trott, inte så konstigt kanske då jag trodde att vi skulle åka till ett universitet! haha Studio och studie nästan samma sak ;)
Vi har iallafall vart där hela dagen och för er som inte vet vad det är så är det ett ställle där massvis av filmer spelas in, men dom har även typ som "attraktioner" och filmvisningar i 4d och så vidare! Och ja.. återigen jag finner inga ord att beskriva den här häftiga dagen! Många attraktioner var som karuseller med 3d effekt så det var helt sjukt! Läskigare karuseller har jag nog aldrig åkt, som när vi var inne i mumien attraktionen tex.. då var det både en läskig berg och dalbana och med mumien 3d typ. AS läskigt. Helt slut är jag iallafall efter den här dagen och kl är bara 9 här med jag är skit trött! Fint väder har vi haft iallafall och det är så jävla skönt, gå i shorts och tshirt i februari liksom! Det ända lite negativa med dagen var att man blev så jävla blöt! Dom gillade tydligen vatten effekter så vi har fått både dinosarie och åsne snor, simpson dregel och annan vätska på oss!
 
Haha japp jag är 22 år och gjorde ansiktsmålning :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0