Los angeles - hollywood

ALLTSÅ OH MY FUCKING GOD. Man kan inte tro att det här är sant, varje dag skriver jag om hur jävla awsome det här är och jag menar det verkligen! Man slutar aldrig att förvånas. Idag så har vi vart i Hollywood hela dagen och åkt runt och kollat på massa kändisars hus bla, vi har också ätit på hard rock cafe och gått på "the walk of fame". Och ja jag säger som jag sagt alla andra dagar, this is fucking umbeliveble! Dom har lite mer high tech här så man får som headset eller hörlurar på de guidade turerna, vilket är rätt coolt. Och att bara åka umkring bland alla kändisars hus var kul, inte för att jag är så intresserad av vart dom bor egentligen, men områderna var så fina. Hollywood hills var hur fint som hällst, och att åka runt i bevelly hills var också fränt. Ja finns inte så mycket mer att säga, ikväll är våran sista kväll här i LA, och imorgon tidigt åker vi mot Hawaii. WOHOOO its gonna be awsome! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0