Los Angeles - First day

Idag så har vi haft en helsdag på strangen här i LA, känns dumt att klaga på att det vart kallt idag, när man jämför med hur ni har det där hemma.. så ja måste väll säga att de har vart skönt! bara tanken att man går i shorts i februari är ju inte helt fel. Vi började med en guidad cykeltur på stranden, riktigt fint var det. Sen hade vi volleyboll turnering efter en god bbq lunch! smart som jag är så smörjde jag inte in mig så noga, det blåse rätt mycket idag så man kände sig aldrig riktigt varm och svettig.. BIG MISSTAKE. Så nu sitter jag lite rödbränd här och var, har dessutom väldigt ont i armen efter volleybollen.. men som sagt dumt att klaga!
Nu på kvällen så var jag och mina svenska tjejor ute och åt på en restaurang, som ni märker så umgås jag mest med dom.. men de är bara för att det är mycket svårare att förstå de Danska! haha 
Nu är jag trött och ska snart sova, med min onda arm och rödbrända bröst!! Hoppas alla haft en toppen helg där hemma :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0