las vegas - second day

Vilken kväll det blev! Middags buffe på nått flott hotell och åkt limo i Vegas by night! Orkade dessvärre inte vara kvar så länge inne i "stan" och uppleva mer då jag är förbaskat trött! Att uppleva såhär mycket på en gång tar på en kan jag lova, man är helt slut på kvällarna! Nu ligger jag i sängen iallafall och ska sova för imorgon kl 9 rullar bussen mot LA. Las vegas är en jävligt cool stal må jag säga, helt fantastisk, otrolig och unbeliveble, men faktiskt så ska det bli skönt att imorgon komma till Los angeles där vi förhoppningsvis får mer värme!!
 
Emelie Steffen ( den ända killen i gruppen ) och jag


 

Kommentarer
Postat av: Mammis

LOVE YOU <

Svar: <3
Sanna Eriksson

2013-02-22 @ 21:25:48
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG !!!!

2013-02-22 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0