HAWAII

Nu mina vänner, NU är jag äntligen på Hawaii! Eller jag har vart här ett tag men nu sitter jag i min säng i mitt rum i mitt Hawaii och ska snart sova, ok jag kan inte kalla det mitt Hawaii än, för just nu är jag lika lost här som jag skulle vara i en myrstack. Men man kommer nog in i det snart! Boendet är ändå helt ok, inte värsta fläschi fläschi men man ska ju ändå inte spendera så mycket tid på rummet liksom.. Vädret är hur underbart som hällst! Nej nu vill jag sova så detsnart blir imorgon då ja ska inviga stranden. Jag varnar för lite blindhet de närmaste dagarna, innan jag fått färg så kommer jag lysa vitt så ni kan ju typ ta på er solglasögon om ni ska läsa min blogg nu närmsta veckan ;) haha vad jag är rolig! Eller typ bara övertrött.. NU SOVA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0