Norge - make it perfect

Åh denna dag bara fortsätter i en härlig anda! Jag bara älskar att träna, och älskar ännu mer när man ser resultat på sin träning, och ser en utvecklas! För ett litet tag sen tänkte jag ta tid på mig när jag går upp för en uppförsbacke här, och sen försöka slå den tiden. Första gången jag gick tog det 20.26 min.. lite besviken var jag då jag gärna skulle velat klarat det under 20, så påt snart igen och då klara jag det på 19.06! Idag tänktre jag göra ett nytt försök och slog det igen! Och inte med ynka sekunder utan jag kom upp på 17.13! Alltså jag lever på endofriner nu! Kan mitt mål vara att klara backen under 15 min innan jag åker hem? Den här känslan är oslogbar, känslan av att man själv känner sig oslagbar! jaja nu ska ja ner och jobba iallafall och vara ännu mer oslagbar! Hoppas ni har en fin start på veckan!! Kärlek från mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0