Norge - I'm surviving this for sure

Halloj, som jag skrev igår så tror jag verkligen hösten kommit påriktigt hit. Jag kollade på väderprognosen idag och såg att det skullebli ynka 10 grader i veckan!! Kallt!? Men jag måste faktiskt erkänna att jag längtar lite till hösten och allt den hör med sig, konstigt jag vet! Och med tanke på att jag är en riktig sommarmänniska så är det svårt att erkänna, men tanken pälsa på mig mer på mina morgonpromenader eller tassa omkring i raggsocker låter så lockande! Hur som hällst, igår så hann jag med en lite minitur innan jag började jobba. Skönt att komma ut lite. Sen jobbade jag hela kvällen, märks verkligen att säsongen börjar ta slut nu.. Känns så konstigt att jag snart åker hem, jag har 13 arbetsdagar kvar. 13 det är ju ingenting liksom!! Helt sjukt skulle jag säga. Nej nu ska ja nog ut och gå igen sen jobba hela dagen idag og. ha det bra! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0