Norge - I wont stay but I cant leave

Oj, vad dagarna går fort här.. läskigt fort! Redan torsdag liksom. Nu är det inte långt kvar innan jag får krama om mamma och pappa igen! Det är något jag verkligen ser fram emot! allt annat försöker jag blunda för just nu. Idag skiner solen på oss här i Geiranger, vilket den kommer göra nu de sista dagarna innan jag åker hem, konstigt det där med att det alltid är fint väder när jag ska åka hem härifrån, som att Geirnager vill visa sig från sin fina sida eller nått! Jag har nog hunnit med min sista lilla tur idag iallafall, eller tur och tur, en lite längre promenad iallafall. För sen kommer jag ha fullt upp innan det bär av hemmåt. Kändes skönt.. förutom alla turister som kryllar i staden. Japp jag är så himla less på dom nu, speciellt båt turisterna. Dom ska bli skönt att slippa!! Nu vämtas skype date med mamma!! ha de bra allaihoppa så ses vi snart
 
 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Saknar dig <3

2013-08-22 @ 22:26:41
Postat av: Amanda

Hej! Tänkte bara fråga dig lite om din USA resa. Vart bokade du den? Och kan du inte berätta lite om den? Blev jätte sugen på att åka sådär när jag läst din blogg. Vore snällt om du kunde säga kostnad, hur det fungerar och sådär :)

2013-08-25 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0