norge - be happy

Hej, förts och främst vill jag be om ursäkt för dåligt bloggande! Men det är fakiskt så att internett har legat nere här i byn i 2 dagar. Och 2 dagar är ganska länge utan interet! Så jag blev överlycklig när det kom tillbaka igår! Vad har jag hunnit med sen sist då? enheldel faktikt.. jobbat, såklart! tränat, ni är inte förvånade men så har jag även vart en sväng till Ålesund. Kände att ett besök dit var det som behövdes för att pigga upp mig, mina hälsokost fingrara bara kliade efter att få komma till en hälsokost butik. Så lite nya saker fick följa med mig hem. 
 
Idag så hade jag planerar att springa innan jobbet, kändes så bra sist och jag var super pepp! Men när jag vaknade upp idag så protesterade min kropp helt. Jag var jätte seg, trött och hade ont, och inget av det försvann efter min morgonpromenad häller. Då gäller det bara att lyssna på kroppen, så det fick bli en lång och skön promenad istället. 2 timmar senare, så kändes det som jag hade blivit lie piggare men såfort jag kom hem så blev jag lika seg igen. Vette tusan vad det kan vara? var sålänge sen jag var sjuk så har glömt bort hur det känns. Men känslan i kroppen påminner nästan om träningsverk, men hur kan man få träningsverk när man inte gjort nått som man inte brukar? Ska alldeles strax till jobbet iallafall, och hoppas på att jag kan piggna till där iallafall! Eller iallafall att min kropp vill sammarbeta med mig bättre där iallafall. 
 
För jag har varken tid eller lust att bli sjuk! Så jag hoppas det här bara var nån dipp eller så, kanske så att min kropp slappnat av lite efter den jäktiska veckan förra veckan.. nåväl, alla dagar kan inte vara bra.. det kan bara bli bättre till i morgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0