fina mamis dag

 
Jag vill bara att du ska veta mamma att jag älskar dig över allt annat! Du är bäst, och jag är så glad att jag har dig som min mamma. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte alltid är den bästa dottern, och att jag inte alltid visar hur mycket du betyder för mig. och att jag inte gett dig den bästa av dagar såhär på din födelsedag. du förtjänar det bästa! ♥
 
Annars så är jag hemma nu ja, hemma i min lägenhet också för den delen. Som ni kanske förstått så har jag väldigt delade meningar om det här, och jag är väldigt splittad.. jag ber om ursäkt för att jag kanske kommer lysa med min frånvaro lite här, men jag kommer tillbaka när jag känner mig stabil igen. tills dess.. kärlek till er ♥
 

Kommentarer
Postat av: cattis

Grattis till din fina mamma ! Och alla tankar till dig, hoppas du finner ro i din kropp hemma nu, när du känner dig redo så har jag saknat dig massor så vill gärna höras! <3

2013-08-27 @ 12:17:11
URL: http://catharinaa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0