hawaii - sunset

Hallå, vädret spelar oss ett litet spratt nu känns det som, det har vart fint hela dagarna.. fram till när vi slutar skolan.. då kommer molnen! Vilket är väldigt irriterande då jag inte kan ligga på stranden och sola så som jag vill! Men ändå så har det blivit en tur till stranden varje dag, men känns rätt meningslöst att ligga där när det är molnigt, imorgon så har vi ju ingen skola, så hoppas på att det är fint väder då med så man äntligen får sola! Nu på kvällen gick vi och kollade på solnedgången, så fin! Solen var verkligen helt rosa idag! Sen så har vi kikat lite i affärer! nu är jag trött och ska snart sova, och jag håller verkligen verkligen tummarna för att det ska va fint väder imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0