Hawaii - sunny funny

Aloha! Så det har snöat hemma igen? Verkar så på allas statusuppdateringar iallafall, som btw brukar vara väldigt irriterande när fokl skriver DET SNÖAR! som om jag inte kan se det själv liksom? Men nu var det inte så irriterande för jag kan faktiskt inte se att det gör det så ni for gärna fortsätta med sånna kommentarer för mig!
 
Dagen idag började med strålande sol! Najs I say så ja stekte på bra i solen, sen helt plötsligt så kom det massa moln och regn, typsikt sånt läge att skriva en sån irriternade kommentar som DET REGNAR! Men som tur var så kom det bara lite stänk sen blev vädret bättre än någonsin resten av dagen så jag kunde steka vidare. Sen idag så har jag tvättat! duktig jag är! SÅ inatt får jag sova i nytvättade lakan och det kommer bli så underbart.. Sen var jag ute och gick som belöning för att jag tvättat så de va också najs! Så i helhet har hela min dag varit bra, hoppas ni har en trevlig helg därhemma.. med eller utan snö!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0