Hawaii - pink day

Sitter på starbucks idag igen, vårat internet på rummet krånglar så tur att man har starbucks att gå till då som har wifi! Idag har jag vart i skolan, vart på stranden och vart ute och gått en sväng. Bra dag med andra ord. Tyvärr kan jag inte säga att jag haft den bästa dagen idag, då det har varit mycket i mina tankar. Men finns det nått bättre ställe att vara på än här när man känner att ens tankar inte vill sammarbeta med en? Solen, klimatet och miljön får en ju nästan att glömma alla sina problem.. men bara nästan! Har inte så mycket annat mer att skriva om dagen, så jag avrundrar här. Jag vill bara säga att jag saknar er där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0