Hawaii - last saturday

Ok, som ni kanske sett så kommer jag alltså att åka hem härifrån tidigare än väntat, och för att slippa att folk går runt och pratar, och för att slippa eventuella frågor som kan dyka upp i samband med det här så har jag beslutat att jag ska berätta sanningen här. Jag har otroligt svårt att prata om det här, så jag uppskattar att ni respekterar det. Men jag var sjuk innan jag åkte, eller sjuk och sjuk vet jag inte fall jag kan kalla det, men jag var inlagd på sjukhus och behandlades för ätstörningar, anledningen jag tog beslutet att bli inlagd var för att jag skulle få den bästa hjälpen jag kunde få innan resan hit. Så jag var fortfarande inte frisk när jag åkte, och det är därför jag har haft mina upp och ner gångar här som ni kanske har märkt, många dagar har vart en stor kamp. Missförstå mig inte, jag har haft hur underbart som hällst också och har verkligen njutit av allting, men tyvärr så var jag inte tillräckligt stark, och kan inte fullfölja resan ända ut. Jag åker hem för att få den hjälp jag behöver så jag inte trillar dit igen.. Min sjuka sida har lyckats vinna i mitt huvud och det måste stoppas innan den tar över hela kroppen. Jag är iallafall super nöjd med den här resan, och ångarar inte en sekund på att jag åkte. Den har varit bra för mig på alla sätt och vis och jag har vuxit mycket som person,  och blivit mycket starkare än vad jag var innan. Har även träffat, och lärt känna så sjukt underbara personer! Nu har jag bara några dagar kvar här i detta paradis, och jag ska se till att njuta ordentligt nu och göra det bästa av mina  sista dagar här. Nu ikväll så hade gruppen fest, så jag spenderade kvällen med dom, jag kommer sakna dom när jag åker hem.. men det är inget emot vad jag saknar min familj och mina vänner där hemma, som jag snart kommer få träffa! På torsdag mina vänner, på torsdag kommer jag hem!


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är väldigt stolt över dig att vågar berätta för alla att du är sjuk. Jag tycker att du är otroligt stark, det krävs styrka och stor självkännedom för att inse att man behöver hjälp. Jag är en mycket stolt storasyster, bara så att alla vet❤ det ska bli jätte roligt att få träffa dig igen😊 många kramar❤

Svar: älskar dig bästa syster<3
Sanna Eriksson

2013-04-14 @ 14:14:46
Postat av: josephine

Du är så stark sanna som vågar skriva om det och berätta för alla, bara det är ett steg i rätt riktning! DU är en kämpe och det här kommer du att fixa nu när du kommer hem =) Det ska bli så roligt att träffa dig och få ge dig en kram! Fina fina du <3

Svar: saknar dig gumman<3
Sanna Eriksson

2013-04-14 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0