Hawaii - just a regular day

Hejhopp mina vänner! Idag har det var en helt vanlig dag här bara. Men började dagen med skypedate med syrran! kan man börja dagen på bättre sätt än samtal med er därhemma? Sen har jag vart i skolan, det har vart supervarmt idag så jag ångrade valet av min nya svarta klänning. Efter skolan så har jag gjort lite läxor, sen har vi träffats allihoppa i parken för picnic och lite lekar! Nu är jag redo att gå och lägga mig. Bara så att ni vet, så åker jag hem om exakt en månad idag! Tiden bara flyger iväg,och det är så många saker jag vill hinna eller rättare sagt måste göra innan jag åker hem! Jag kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon, sista skoldagen denna vecka, sen har jag bar a3 veckor kvar i skolan, och om det fortsätter i den här farten så kommer jag vara hemma på nolltid. För er som missat det, så åker jag till Norge och jobbar i sommar igen! Så jag kommer bara att vara hemma 1 vecka!! Så om ni vill ses något under den veckan så är det bara börja höra av er!:) Jag vill såklart försöka hinna träffa så många som möjligt! Saknar er alla jätte mycket!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Det är skönt med en vanlig dag med....i paradiset

Svar: <3
Sanna Eriksson

2013-04-11 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0