hawai - my family

Dagen idag började bra med strålande sol och världens värme, jag skojar inte när jag säger att jag lökande sönder.. men nu på eftermiddagen så började det regna.. spöregna, just när jag var ute och gick. Så tack för den ofriviliiga ducshen! Annars idag har jag gått runt lite i affärer. Nu shoppar jag igen allt jag inte shoppat förut! haha nu på kvällen har jag packat och så, byter till att bo på hotell imorgon innan jag åker hem.. Jag kan inte fatta att jag om bara några dagar får krama om min familj där hemma igen. Helt sjukt, har vart ifrån dom väldigt länge nu och jag bara längtar efter att få krama och pussa dom! Jag kommer nog inte uppdatera så mycket nu innan jag åker hem, för jag tror inte jag kommer ha internet på hotell rummet utan bara i lobbyn.. och sen såklart så ska ja njuta som bara den av mina sista dagar här i paradiset!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0