Dance our tears away

"We can make it through these hard times
Dance our tears away
We can find our way in to the light
Dance our tears away
When everything just falls apart
We all stumble in the dark
& you feel out of place"
 

Som sagt så har jag valt att inte vara så akriv här för tillfället, jag känner mig inte riktigt som mig själv längre, och den här sidan vill jag inte visa av mig själv.
Har det rätt så tufft med väldigt mycket men kämpar så gott jag kan! 
Imorgon är det valborg iallafall, och den ska jag spendera med min bästa vän. Vi ska laga middag och dricka lite vin. Annars så händer det inte så mycket, jag var och bowlade med mamma och pappa här i helgen.
Ni kan ju gissa vem som vann :)
 
mina föräldrar är guld värda  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0