We'll be coming back for you one day

Åh vilken skön dag det har vart på jobbet idag, vet inte fall det beror på att jag var på så bra humör redan innan eller att vi bara haft bra människor som ätit hos oss, men den har flytit på bra och den har gått fort! Kom dessutom hem och det luktade kokos i hela lägenheten!! MUMMS testade på att baka kokostoppar idag innan jobbet och lukten låg fortfarande kvar! Nu är det dags att sova och tagga för en ny vecka! nightyyy  ♥
 
 
KOKOS TOPPAR
200 g riven kokos
2 ägg
50 g smält smör
1-2 skopor proteinpulver
 
Receptet är fin bloggen jag tipsade om igår, man blandar bara ihop alla ingridienser rulla till bollar och gräddar i 175 grader i ca 10 min. Jag hade på smält choklad mörk choklad på några av mina och några fick vara naturella. Eftersom jag bara har proteinpuler i smaken jordgubb vit choklad fick det bli det, och det smakade faktiskt bra.. men tänk smaker som cappucino.. eller choklad hasselnöt!! Mmm dessa kommer bakas flera gånger :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0