we go higher than high Until we kiss the sky

Hoho vad jag mår som jag förtjänar idag.. det vill säga.. SKIT BRA!!!! kommer nog få sota för det mer imorgon, för har precis kommit hem från gymmet och köttat sönder min kropp ännu lite mer, den som redan lider av träningsverk! höhö slutade skapligt igår, tackade nej till ett anatal erbjudanden till att sätta mig och ta ett glas och gick hem och sov. rolig tjej? hej! Nu ska ja ialalfall hoppa in i duschen och åka iväg på födelsedagsfirande för min kära bror! Det vankas smörgåstårta och förmodligen ett och annat gotti gott :D
 
För er som vill känna er lite nyttigare till kvällsfikat så kan jag ge er recept på mina inte jätte nyttiga men mindre onyttiga snickerskakor som smakar gudomligt! Ok nu ska vi inte överdriva, men fakiskt godare en vanlig snickers enligt mig! och super enkla att göra!! Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna om ni gör dom.. receptet är hämtat härifrån, och där kan man hitta andra recept på lite mindre onyttiga gottigheter med :)
 
 
SNICKERS KAKOR
 
200 g Mörk choklad ( minst 70% )
1 dl ekologiskt jordnötssmör
1 dl jordnötter
ev. lite flingsalt att toppa med
 
Smält hälften av chokladen och lägg ut på en plåt, medans det svalnar värmer du upp jordnötssmör och jordnötter som du hackad lite på låg värme i kastrull. Häll sedan på jornötsröran på chokladen och smält resten av chokladen och ha på överst. Toppa med flingsalt om så önskas..
Simple as that!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vilka goda kakor!! :)

Sv: Tack ska du ha! :) Ja, det är viktigt att man vågar stå på sig. Det finns alltid folk som har åsikter – vad man än gör. Ska fortsätta att lägga ut matbilder osv :))

Hoppas du får en fin kväll! :) Tack för din kommentar.

Svar: Japp om man inte testat dom är dom värda ett försök! :)
Sanna Eriksson

2012-09-16 @ 21:17:15
URL: http://vagenupp.blogg.se
Postat av: Karin FoH

Bra alternativ till de mer onyttiga snickerskakorna. Och jordnötter är ju så gott!

Svar: Ja men visst!! Super bra att ha hemma i kylen om man blir sugen på nått nångång :D
Sanna Eriksson

2012-09-19 @ 21:18:59
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0