party rock is in the house....

 TOMOROW!! Jajamän nu ska ja sova så att det blir imorogn för då är det dagen med stort D, dagen vi alla har väntat på, dagen som kommer skriva rekord, dagen som man inte kommer glömma... ( eller minnas;) ) Imorgon är det dags för personalfest igen!! Behöver jag säga mer än så? Vi kan ju säga såhär jag har en bild från förra personalfesten och resten av kvällen är nog ungefär lika tom som min kamera var på bilder, jag gick nog lite för mycket all in då, så imorgon går jag efter mottot gör om gör rätt! Men kul ska det bli då vi börjar dagen med arosfortet.. om jag är taggad?? HELL YEAH!!
 

Min ända bild från förra p-festen.. är ju iallafall possetivt att det är från andra stället vi var på, fast det är ändå stället vi var på innan vi mötte upp alla andra! haha oh herregud jag vill inte ens tänka tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0