Move that as u sexu wo-ho

Idag mina vänner, idag fick jag äntligen träna och om det var skönt? Om jag mår bra nu? Om jag kommer ha feta träningsverken imorgon?
Svaret är HELL YEAH!!!
Så nu efter ca 2,5 timmar på gymmet mår jag som vanligt igen, och har en riktigt endorfinkick!! Taggad för jobb ikväll är jag också..
 
 
Måste bara tipsa er om den här bloggen, ännu en träningsblogg jag börjat följt och den här bloggen är verkligen bra! Hon har dessutom nyligen släppt en singel som jag dunkade på högsta volym i öronen idag på gymmet, teaser till låten har ni här! ( annars finns den på spotify )
Nu måste jag kila ner mot jobbet.. hoppas alla får en fin lördag  
 
Nej vadå? jag gillar inte alls nike eller så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0