life is what happens

Hej, fågel fenix född som ny huuuh? Förlåt förlåt, har haft så mycket annat för mig och rent utsagt inte haft något speciellt att skriva här. Eller a egentligen har jag ju det, vi kan börja med personalfesten i Söndags.. den var G - R - Y - M!! Mer kan jag inte säga, men så jävl lyckad, och hela dagen var bara så jävla awsome.. sen så har jag jobbat och lite annat stuff.. Idag har jag även vart ute och sprungit igen BOHJA så skönt det var! Hinner egentligen inte skriva så mycket nu häller, mammsen är påväg hit och vi ska åka och handla! Sen tänkte vi mysa här hemma och fixa nått käk och så, ha lite mor och dotter tid! Ha det bra så hörs vi! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0