its always a good time

Idag känner jag mig ganska trött faktiskt, konstigt med tanke på att jag ändå fick sluta tidigt igår. Testade med en promenad imorse när jag vaknade men inte ens det piggade till mig, hoppade in i dushen men är fortfarande lika trött! Sak iväg till stan nu en sväng sen hem till syrran, hoppas det kan pigga upp mig lite! Hope so, för ikväll ska jag ut och äta.. igen! haha chillvecka det här. Vinprovning i sthlm, cirkus, var uteoch åt med Angelica och ikväll ska ja gå ut och äta med jobbarkompisarna från Akropolis. Man kan ju nästan tro att jag haft semester? Nepp nu måste ja komma iväg, kom och ge mig energiiiiiiiii!
 

Varken min pw eller denna goda frukost piggade upp mig!
Turkisk yougurt och kvarg varvat med kanelstekta äpplen och hackade nötter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0