Stan är vaken, allt är förlåtet älskling

HEMSKT HEMSKT HEMSKT MYCKET FÖRLÅT för den urusla uppdateringen. Jag överlevlde kryssningen jag lovar! Men det har vart så mycket sen dess.. Kryssningen var grym! Tack min underbara familj för en rolig resa♥
 
Sen har jag fått en liten inneboende här hemma, därav den dåliga updaten! Cattis kom hem till mig i söndags på mys, hon har vart och jobbat på cypern i 7 månader och nu bor hon hemma hos mig i väntan på sin lägenhet! Så vi hittar på massa skoj, och att setat vid datorn har det inte ens vart frågan om! Nu ligger hon och sover och jag ska strax ut på en promenad börjar inte först ikväll så jag får se vad vi hittar på för skoj under dagen :) 
Hoppas allt är bra med alla och att ni inte saknat mig allt för mycket.. För nu är jag tilbaka ;) HÖHÖ
 
Sa jag att hon vart på cypern i 7 månader?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0