Shine bright like a diamond

 
Jag tänkte lysa upp denna regniga dag med att visa lite fint som har flyttat in hos mig på sistone.. förutom cattis så har jag även lite mer nytt här hemma!
 
 
  • När jag fyllde fick jag massa goda viner tex.. som att jag behöver mer? höhö köpte mig även på mig lite på kryssningen så nu har jag goda viner så att jag klarar mig ett bra tag! typ ett år!?
 
  • Fräschade till det lite här hemma inför min födelsedag och fick upp min väggtext och bilderna på mig och min familj. Blev himla nöjd faktiskt :)
 
  • Ett armband jag fick av mina syskon i födelsedags present.. jag bara ÄLSKAR det!! och det pryder min handled förjämnan numera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0